جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان geme-music-movie...... و آدرس gameto00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 14:21 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
 
دانلود بازی ماشین جنگی تخته گاز
 
Gas Guzzlers Extreme یک بازی جدید در سبک ماشین سواری مسابقه ای جنگی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Iceberg Interactive ساخته و توسط شرکت Gamepires برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . دوست دارید حس نفرت خود را خالی کنید؟ دوست دارید با تمام سرعت به ماشین های دیگه بزنید؟ دوست دارید هیجان واقعی را تجربه کنید؟ همه این ها برای شما با بازی Gas Guzzlers Extreme به واقعیت تبدیل میشود. این بازی یک بازی زیبا در سبک ماشین سواری جنگی است که میتوانید لذت رانندگی و کشت و کشتار با ماشین را در جاده ها طولانی تجربه کنید. وقتی شما باری اولین بار وارد محیط بازی میشوید احساس میکنید که یک راننده حرفه ای هستید و وقتی چند باری پشت سر هم بمیرید دوست دارید کل سیستم و گیم پد خود را نابود کنید.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:39 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
دانلود Need for Speed: Rivals - بازی جنون سرعت: رقبا
(92/8/27) تغییرات:

کرک بازی نسخه SKIDROW اضافه شد.

 

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speedرا می شناسد. این مجموعه با نسخه های 1 تا 3 در نسل چهارم و پنجم شناخته شد. در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند. اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NfS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد. امسال EA قصد دارد تا قسمت دیگری را منتشر کند که شاید باز هم شکستی دیگر توسط این سری رقم بخورد! اما این نسخه که Rivals نام دارد، توسط استودیویی ناآشنا و مستقل به نام Ghost Games ساخته می شود که ادعاهای بسیار زیادی برای تزریق یک سرعت جدید به طرفداران NfS داشته است. در نخستین شایعات، گفته می شد که Black Box سازنده عنوان شکست خورده The Run نیز این نسخه را می سازد، اما بعدها معلوم شد که Ghost Games این بازی را با موتور قدرتمند Frostbite 3.0 می سازد. به Redview County خوش آمدید. مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد. در این شهر که 3 برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:52 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013
(92/8/20) تغییرات:

آپدیت شماره 2و3و4 اضافه شد.

F1 2013 توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است . البته وظیفه ی نشر نسخه ی کنسول در بریتانیا بر عهده ی Namco Bandai می باشد. این عنوان از موتور گرافیکی EGO Engine 3.0 بهره می برد و زمان عرضه این  عنوان F1 2013 در تاریخ  ۴ اکتبر در اروپا و در تاریخ ۸ اکتبر در آمریکای شمالی برای پلتفرم های PC ,PS3 ,X360 عرضه می گردد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، این عنوان با سایر نسخه های این سری متفاوت خواهد بود وبازیکنندگان قادر به رویارویی با یک عنوان متحول دیگر از این سری بازی های رایانه ای خواهند بود.

F1 2013 در دو نسخه استاندارد و کلاسیک عرضه می شود. ویژگی مشترک این دو نسخه اضافه شدن سناریوی کلاسیک به بازی است. همانطور که از عنوان این بخش جدید برمی آید ماجرا به تاریخچه این رشته ورزشی پر طرفدار مربوط می شود. در این قسمت ماشین ها ، رانندگان و حتی پیست های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی را در اختیار دارید و البته بازی کننده ای که نسحه استاندارد را تهیه می کند، فقط به اتومبیل ها و رانندگان دهه ۸۰ دسترسی خواهد داشت. اما نسخه کلاسیک علاوه بر آن ، رانندگان و ماشین های دهه ۹۰ را هم در خود گنجانده است. در F1 2013 شما می توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست ها و ماشین های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش Young Driver's Test نیز می باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه ی بخش های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی تر از نسخه های پیشین بکند. 
 

ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:50 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

police supercars racing مسابقات حرفه ای ماشین های پلیس در بازی Police Supercars Racing

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سبک دزد و پلیس از اوایل پیدایش بازی های مجازی و کنسول های اولیه وجود داشته و از همان زمان طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. بازی Police Supercars Racing نیز در همین سبک توسط Free Game Pick طراحی و منتشر شده است. در مراحل ابتدایی این بازی به گیمر آموزش های لازم برای رانندگی حرفه ای توسط ماشین های مدل بالای پلیس داده می شود که پس از رد کردن این مراحل قادر به رانندگی در خیابان های شهر با سرعت هر چه تمام خواهید بود.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:2 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 28756
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content